Friday, May 28, 2010

TAG OLEH bella =]

1) Apa yang anda buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?
aku akan kata, "nie kawan ke namenye? bertuah aku dapat kawan macam nie"...lepas tu EMO2..emo pun bersebab ok?

2) 6 orang di hati anda
The Almighty God
My mum
My late dad
...somebody...
...someone...
...???...

3) Anda rasa anda comel?
comel? salu comel sinonim untuk baby...umo 20 pun comel ke? sendiri sedar ok!

4) Single or taken?
"wrong question at wrong time"

5) Blog yang saya suka?
blog-blog yang ada unsur lawak jenaka

6) Adakah bilik anda kemas setiap hari?
aku rasa kemas...sebab kekemasan memang diutamakan baik di rumah mahupun di bilik aku..mak aku pesan, mesti sentiasa kemaskan tempat tinggal...aku follow...

7) Lagu terakhir yang anda dengar?
"suara ku berharap" [ada maksud disebaliknya] terdengar dari kafe pak ali masa tengah mandi pagi td..haha 

8)Last text message
"orait, dlm 5 min ak smp." 
-send time : 09:36am
-reciepient : ameen

9)Last phone call
me : "bin, ko gik kat IRC ka?"
call reciepient : "aok..gik kat atas..knk?"
me : "boleh tlg jaga laptop aku x? aku mok kuar jap"
call reciepient : "ok2...hanta kat aku..kat level 3, meja tepi lif"



-call date : 27-may-2010
-call time : 15:54pm
-between : me and mervin


10) Hari terakhir anda menagis?
ntah...tak ingat...orang nangis sebab benda sedih, so tak payah la recall

11) List 5 kaler feveret anda
black
white
blue
grey
orange


12) Orang terakhir yang anda berYM?
nur amalia [bukan makwe ok?] tu pun beberapa minggu yang lepas..jarang guna YM..on jek tp xgune...salu gtok..

13) Game yang anda paling suka?
game ape?? outdoor ke indoor?? soalan tak lengkap!

14) Adakah anda peminat MCR?
erk...layan jek...tapi tak minat pun

15) Apa perasaan anda jawab tag ni?
...at least i'm not forgotten...


16) Anda rasa tag ni best?
tag ini rasa OREN perisa vanilla...ahaha


17)Tagged lagi 10 orang
sape yang rajin bace blog aku, dan rasa rajin nak jawab, dengan penuh sukacita dan rasa bestnya saya mengumumkan anda ditag!

konklusi : there's no reason to keep on smiling...i love u so much! 

1 nak tambah??:

blues_selamanya... said...

haha..
bujat da gak bg terry lok..
hehe..
aie..
mek ska gk blog yg lmk bha..
huhu
bkak2 jak blog,tak dah plh blog bru..
sedihnya...
waaa,,,
huhu
dh la rjin da gak update blog..
eish3....:-)

Post a Comment